joi, 22 martie 2012

VOTING !! BLOGUL CERE OPINIA CITITORILOR !! CREDETI CA ACEST BLOG ESTE NEFOLOSITOR SI AR TREBUI INCHIS ??
















Daca iti place acest blog,ajuta la popularizarea lui trimitand linkuri catre prieteni,apropiati etc..
Pentru parcurgerea blogului,mergeti in partea superioara a paginii principale pentru a alege temele abordate de siteul nostru.Deasemenea puteti accesa Arhiva site-ului mergand in partea drapta-jos a pagini principale.
Daca doriti sa va abonati la blogul nostru,introduceti adresa dvs de mail in casuta din partea stanga a blogului cu titlul "Abonare/Follow" .Pentru sugestii si observatii ne puteti contacta la adresa secretele.sistemului@yahoo.com.Va multumim!


 Inca din ziua cand am hotarat sa deschid acest blog ,impreuna cu asociatii mei,am stiut in mintea mea care vor fi in mare subiectele abordate si care vor fi principiile care se vor afla la baza acestui site.Unele ideologii promovate de acest blog sunt total contrare celor care circula in aceste zile prin mass-media .Tot ceea ce am incercat sa realizez a fost sa ii fac pe cei care citesc acest blog sa inteleaga care este "adevarul" prezentat de societatea zilelor noastre si care este Adevarul cel adevarat, acela ferit de orice interventie Oculta menita sa infecteze mintile oamenilor prin intermediul informatiilor false.Multi insa ma fac sa cred ca este in zadar! De exemplu ,intotdeauna am condamnat ateismul si am incercat sa promovez necesitatea credintei crestine si veridicitatea ei.Multi insa m-au condamnat! Sunt oare mai multi atei decat crestini?Este oare prea tarziu? Si sa nu-mi spuneti ca voi credeti intr-un Dumnezeu dar nu in cel Crestin..ca mi se face rau!! E cea mai mare prostie pe care am auzit-o vreodata! Unii nici acum nu pot face diferenta intre Biserica ca Institutie(corupta de altfel) si Dumnezeu ca Entitate.Intre banii murdari ai Bisericii si Adevarul Bibliei.Pentru mine va ramane un mister de ce oamenii il judeca pe Dumnezeul din Biblie dupa faptele Bisericii...
   Apoi vine tema extraterestrilor!Ce probleme mai avem si noi.. Am sustinut dintotdeauna, si nu intru acum in amanunte,ca extraterestrii sunt o inventie a curentului New Age pentru a acoperi ...multe,citit articolele daca vreti sa stiti ce.Multi insa condamna la modul extrem faptul ca incerc sa promovez aceste lucruri.Multi au fost pur si simplu "spalati " definitiv de multitudinea de documentare si carti lansate si promovate de Oculta in care sunt prezentate trilioane de minciuni in milioane de variante.Adevarul e ca unii sunt iremediabili..
  Acum insa ,dragii mei contestatari si sustinatoriu,aveti sansa sa decideti viitorul acestui blog.DORITI SAU NU CA ACEST BLOG SA CONTINUIE? Pentru a vota,accesati linkul de mai jos ,aveti 3 variante.VOTINGUL VA DURA PANA DUMINICA ORA 23.
Mentionez ca daca nu obtin cel putin 50 % sustinere pentru varianta 3 ,acest blog se va inchide.
 
PENTRU VOT,CLICK AICI => http://www.addpoll.com/secretele.sistemului/poll/67114

10 comentarii:

  1. Tu esti ca profesoara de religie de la fiul meu de la scoala,adica daca nu esti crestin ortodox esti terminat,nu ai nici cea mai mica sansa de evolutie spirituala.Adica cei 6,5 miliarde de oameni de pe planeta asta ,care nu au nici o treaba cu crestinismul in general si ortodocsismul in special ce sunt?Umplutura?Balast?Niste nemernici nenorociti care ne respira noua aerul?Eu cred ca fiecare are un sistem de valori propriu care se "muleza "pe fiecare in functie de puterea credintei.nivelul de inteligenta,educatie siapartenente.Sa nu uitam cat bine au facut spaniolii cand au vrut sa crestineze America.In numele credintei si al lui Dumnezeu tot ce-i mai rau a iesit la suprafata.Si a fost cumplit pentru ceilalti.Iar in privinta extraterestilor tu ai privit cerul noaptea vreodata?Ai vazut cat de mare e?si noi vedem o parte absolut infima.,{se zice ca universul e infinit}De unde atata orgoliu sa ne consideram buricul universului?Chiar suntem noi singuri intr-un univers infinit?Sa fim seriosi.Mntea noastra e tare limitata.Nu pot sa postez decat anonim nu e acceptatID-ul meu, dar ma numesc Irina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina Irina...ex tau cu spaniolii a confirmat a mia oara ceea ce am spus mai spus...Incep sa ma plictisesc.. :(

      Ștergere
  2. Blogul cred ca trebuie sa continuie. In marea majoritate sunt informatii foarte bune. Dar... dar cateodata mai gasesti si ceva de genu: ba un calugar sa teleportat, ba altul a zburat, ba altul... ect....
    Tu zici ca nu sustii <> dar Dumnezeu ca Entitate. Bine. Acum te intreb pe tine: Exista oare vreo religie(organizatie, grup, sau cum vrei sa-i zici) adevarata sau macar sa se apropie de adevar? ca clar ca ortodoxie nu promoveaza adevarul! Nu, nu promoveaza!!
    Bisericile crestinatatii precumsi membrii lor sint inplicati profund in afacerile politice ale natiunilor,
    Acest lucru se vede prin rezultate, cum este scris si in Biblie(Isus a zis ca adevaratii sai continuatori aveau sa fie usor de recunoscut datorita iubirii atruiste de care dau dovada), ori aceasta nu se vede la ortodocsi.
    Oare la cine se vede?
    Zici ca detii ADEVARUL(adevarata credinta), care adevar?
    Si cum am mai spus, cred ca trebuie sa continuati, dar daca e mai greu cu religiile astea mai bine eliminati subiectul s icu asta basta. Cu bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. blogul este superb ...nu cred ca ar trebui inchis din cauza unor tampiti...care habar nu au pe ce lume traiesc...multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare persoana cu care venim in contact sau despre care "ne dam cu parerea" este precum o oglinda a propriei noastre persoane...Asa ca draga miguel te intreb : tu esti sigur pe ce lume traesti? nu uita, ca fiecare este liber sa traiasca in "lumea" lui... Macar atata...
      Toate cele bune si frumoase!!!!!!!

      Ștergere
  4. Nu vizitez regulat acest blog, insa mi-am facut deja o idee. Blogul are o directie ok in sensul ca promoveaza ortodoxia si este anti-NOM. Atei mai multi decat crestini? Poate fi doar o gluma. Pe Net exista nenumarate statistici din care se poate observa usor numarul zdrobitor al crestinilor ortodocsi - e usor de verificat. Pe Net este alta discutie. Ateii, chiar daca sunt foarte putini, sunt vocali, spre diferenta de crestini, care sunt mult mai toleranti.
    Eu insumi citesc o gramada de aberatii ale unor dezaxati anti-crestini. Nu-i bag in seama, m-am obisnuit deja cu ei.
    New Age este o mare tampenie (usor de combatut), un curent anti-crestin creat de papusari.
    Media e corupta aproape integral - nicio speranta.
    Opinia mea, ca crestin ortodox, este sa-ti continui treaba. In curand si eu voi lansa un blog asemanator, adica crestin ortodox si anti-NOM. Am observat ca numarul blogurilor crestine ortodoxe este in continua crestere. Cu cat mai multi cu atat mai bine. Succes :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru aprecieri! Sa ma anunti cand iti lansezi blogul.Daca vrei te ajut cu un banner(gratis) pus pe blogul meu ca sa te propulsezi mai repde.Pt ca la inceput e fff greu sa aduni vizitatori,crede-ma...Sa-mi lasi un nume pe mail ca sa stiu despre ce e vb atunci cand va fi cazul!

      Ștergere
  5. consider ca acest blog este foarte util si nu trebuie inchis.

    RăspundețiȘtergere
  6. Blogul este util si deosebit de interesant!
    Nu va lasati demoralizati de criticile aduse de unii cu vadita rautate: pentru a aprecia aceste articole si a le intelege, e necesar un anumit grad de cultura si elevatie spirituala...
    Suntem deja multi care asteapta publicatiile d-voastra cu mult interes!
    Va multumim!

    RăspundețiȘtergere