miercuri, 21 martie 2012

FOLOSINDU-SE DE FALSE PISTE CA "PLANETA X" SAU "2012" ,GUVERNELE LUMII CONSTRUIESC IN SECRET ORASE SI BAZE MILITARE SUBTERANE ANTIATOMICE,CARE VOR DESERVI ( PT UNII) DREPT ARCE ,ATUNCI CAND VA VENI WW3 !!













Daca iti place acest blog,ajuta la popularizarea lui trimitand linkuri catre prieteni,apropiati etc..
Pentru parcurgerea blogului,mergeti in partea superioara a paginii principale pentru a alege temele abordate de siteul nostru.Deasemenea puteti accesa Arhiva site-ului mergand in partea drapta-jos a pagini principale.
Daca doriti sa va abonati la blogul nostru,introduceti adresa dvs de mail in casuta din partea stanga a blogului cu titlul "Abonare/Follow" .Pentru sugestii si observatii ne puteti contacta la adresa secretele.sistemului@yahoo.com.Va multumim!

          In ultimii ani au aparut tot mai multe informatii despre existenta unor baze militare secrete subterane sau chiar orase ,constructii care vor fi folosite de Oculta si Cei Alesi pentru a supravietui macelului care va avea loc la suprafata.Poate cel mai cunoscut buncar anti-atomic la ora actuala este "Banca de seminte" de la Svabald,Norvegia,acolo unde sunt depozitate cateva sute de mii de seminte menite sa fie salvate de "o eventuala" Apocalipsa.Cei documentati insa au mai auzit poate de zvonul cum ca ar mai exista unele orase subterane in SUA ,zonele Washington DC ,Denver ,Nevada sau California ,in Elvetia,Suedia,in Norvegia sau in Rusia ,muntii Yamantau.Cel mai interesat aspect este insa modul cum sunt motivate aceste constructii in fata publicului.Evident toata lumea a observat in ultimii ani agresiva promovare mediatica a subiectelor "Planeta X si ciocnirea acesteia cu Pamantul" sau "2012 si Apocalipsa".Astfel a fost justificata in fata tututor pregatirile Guvernelor sau mai bine zis Serviciilor Secrete, pentru un viitor dar iminent eveniment Apocaliptic.Dar cel mai important e ca maselor li s-a distras atentia de la ADEVARATA amenintare cu caracter Apocalipic ,si anume disensiunile sociale,politice,religioase,militare si culturale dintre Occident si lumea araba.Aceasta evidenta lucrare a Ocultei,care va culmina se pare cu un razboi de amploare cu Iranul,se va metamorfoza in cele din urma intr-un Razboi total si distrugator,profetit de toate religiile lumii,care se va sfarsi cu propunerea Ocultei de a controla totul si toate prin dispozitive electronice.Evident ca lumea nu va mai fi la fel.

In continuare va voi prezenta un raspuns a unui cetatean norvegian la un articol postat pe siteurile Poiectului Camelot,articol despre existenta acestor asezari subterane.Acest cetatean comfirma existenta acestor orase si baze militare subterane,din pacate insa nu sunt disponibile fotografiile trimise de acesta in articolul original.

    ".....trebuie sa recunosc ca am gasit aceste informatii destul de fascinante. Cunosc deja amanuntele despre depozitul de la Svalbard, care atunci cand a fost facut public, m-a facut sa ma gandesc ca trebuie sa existe un motiv special pentru aceasta, ceva ce stiu ei ca se va intampla curand.
In ceea ce priveste restul, si eu sunt de asemenea Norvegian, sunt dintr-o familie militara, si stiu de la mama mea, care a lucrat mult timp in armata si alte institutii guvernamentale, despre aceste baze.
Cunosc locatia unei astfel de baze, pe care am vazut-o personal. Este intr-un munte mare, in orasul unde m-am nascut si am locuit inainte de a pleca din Norvegia, cu cativa ani in urma. Locul se numeste Baneheia.
Mama a refuzat sa-mi spuna orice detaliu despre acesta, cu exceptia ca este creat pentru o situatie de urgenta. Doar anumite persoane vor fi primite, cum ar fi ea si alte personaje din armata si alte persoane importante, politicieni, oameni de stiinta, precum si alti civili pe care acestia ai considera importanti.
Mama a fost de asemenea si la alta baza, in zona numita Evje, iar aceasta baza subterana este foarte mare, a spus ea, mult mai mare decat cea de la Baneheia. Mi-a mai spus ca stie de existenta altei baze in zona Stavanger.
Mi-a dat de asemenea o fotografie cu o baza aflata in Sorreisa, si a spus ca este o alta baza subterana, dar nu este sigura de dimensiunea acesteia. Am atasat poza aici. Aceasta este partea superioara a bazei, iar aceste sfere sunt probabil niste radare puternice, care monitorizeaza intreaga zona.
Ea mi-a spus si alte lucruri interesante precum ca, marile corporatii electronice ale lumii, in realitate sunt conduse ce aceeasi oameni, dar acestia creeaza diferite marci si nume, si “ambalari” ale acelorasi produse, sau a produselor care sunt construite si detinute de catre oameni de mare rang in societate noastra, care conduc aceste corporatii electronice in totalitate.
In ceea ce priveste Baneheia, mama a spus ca restul familiei noastre NU i se va permite sa intre in baza, in caz de urgenta.
A mai spus ca nu poate sa-mi spuna mai multe, despre ceea ce se afla in interior sau cum arata aceasta, fiindca a jurat in fata oficialitatilor sa nu spuna nimic mai mult, si ea este o femeie care se tine de cuvant.
Cu o alta ocazie, am reusit sa port o discutie scurta, cu o alta persoana din armata, care a fost si el acolo. El mi-a dat ceva mai multe detalii. El a spus ca baza este uriasa si ca are multe camere, cu diferite destinatii, dar nu i-a fost permis sa intre in acele camere, fiind condus intr-o camera speciala unde a lucrat cu compiutere legate la sistemule militare. Dar el a spus ca, din ce si-a dat seama, ca aceasta facilitate ar putea sa gazduiasca cateva mii de oameni, si ca aceasta era extrem de mare si echipata cu tehnologie de varf.
De asemenea, s-a raportat ca, dintre sapte oameni care au lucrat impreuna la unele proiecte in aceasta facilitate, patru dintre ei au murit de cancer. Aceasta s-a publicata in Fedrelandsvennen, un ziar norvegian din orasul Kristiansand, in 2001. Din pacate, acest articol nu mai este disponibil pe internet
Unul dintre prietenii mei, care a lucrat pentru NSA mai multi ani, mi-a furnizat niste detalii interesante referitoare la bazale subterane si alte activitati ale guvernului.
El a confirmat faptul ca exista o multime de baza subterane, si ca in unele dintre acestea au loc tot felul de experimente si cercetari ciudate, legate de fenomene cum ar fi: calatorii in timp, calatorii in alte dimensiuni, tehnologie extraterestra, etc, el insusi participand la procesul de recreeare a unei nave spatiale si cu lucrul pe simulatoare, si mi-a aratat materiale complexe legate de aceasta problema, precum si ilustratii cu aceasta naveta.
El aspus ca guvernele sunt in contact cu planeta Marte si ca au dispozitive “stargate”, conectate cu Marte, astfel incat sa poata calatorii in acea directie in cateva secunde, in loc sa foloseasca navete spatiale. El de asemenea, a sustinut ca se lucreaza la “teraformarea lui Marte” - aceasta insemnad a face posibila viata pe Marte pentru oameni. La cest moment, Marte este mai mult sau mai putin inutilizabil la suprafata, desi pare sa existe ceva viata in subteran.
El a disparut dintr-o data si in ultimi ani nu am putut sa iau legatura cu el
Pot sa mentionez totusi, el a fost adoptat, iar din punctul lui de vedere, a fost crescut si pregatit pentru ca sa lucreze pentru guvern, inca de la o varsta frageda, din cauza inteligentei sale si a altor “abilitati” pe care le avea. El a fost intradevar un individ extrem de inteligent, personal pot spune chiar geniu, fiind implicat in studiul unor materiale matematice si stiintifice extrem de complexe, pe care mi le-a aratat si despre care am discutat in mai multe ocazii.
In primul rand am sa va prezint niste Harti si fotografii, cu zona in care se afla acestebaza subterane despre care am mentionat anterior.
Fotografia din dreapta sus, a imaginii compozite de mai jos, se numeste Gimlemoen, care a apartinut armatei si a fost restrictionata persoanelor neautorizate. Am fost acolo de mai multe ori, cand mama inca lucra pentru ei.
Recent au inchis in mod oficial toate operatiunile militare in Gimleloen, si au transformat-o in campus universitar.
Cu toate acestea, unele dintre vechile bunkere si sisteme subterane au ramas in continuare acolo. Personal am vizitat cateva dintre acestea si erau la o adancime foarte mare. La un moment dat am ajuns intr-o camera mare, care avea niste usi de fier uriase, cu o roata metalica aflata pe usa si incuiata cu cateva lacate. Nu am putut sa deschit aceasta usa si nici nu stiu ce se afla in spatele acesteia.
Aceasta este o fotografie a Baneheia, facuta din aer, unde se afla baza subterana, situata in munte. Acest lucru poate fi observat in partea de stanga sus, in imaginea alaturata. Am desenat un cerc purpuriu unde se afla intrarea in baza.
Aceasta structura dreptunghiulara este intrarea, care duce in munte. Structura alba din dreapta, sunt alte cladiri inrudite, deoarece au o multime de antene pe acoperis si alte dispozitive.
Dupa cum vedeti, este un munte urias, cu lacuri deasupra, astfel incat adincimea la care se afla in interiorul muntelui, poate fi doar speculata.

De asemenea, observati ca muntii Gimlemoen si Baneheia sunt foarte apropiati, fiind despartiti doar de apa raului. Daca exista vreo conexiune intre bazele din Gimlemoen si Baneheia, pe sub rau, nu am nici o idee, dar, cum am mentionat mai sus, am gasit un bunker care merge mult in subteran, ducand la acea camera cu usi metalice uriase imposibil de a fi deschise. Aceasta a fost in Gimlemoen, iar in camera se afla apa de jumatate de metru.
Am descoperit ceva care seamana cu niste gauri de ventilare, in mijlocul padurii, in partea superioara a acestui munte, care banuiesc ca asigura patrunderea aerului in baza. Aerisirile sunt plasate in zone inaccesibile si departe de orice drum. Ele arata cam asa, cu exceptia ca sunt mult mai moderne.
Am observat de mai multe ori, personal militar inarmat, care se afla in fata intrarii bazei mentionate. Aceasta este un lucru ciudat, deoarece Norvegia nu este o tara in care politia sau armata umbla inarmati cu arme. De fapt, nu au voie sa poarte arme cu exceptia cazurilor de forta majora. Este, de fapt, singura data cand am vazut armata purtand arme in public, in timpul cat am trait in Norvegia.
Lucrurile ar trebui sa fie destul de sigure aici, vreau sa spun ca Norvegia nu este ca si Irakul, avand astfel de nevoi speciale cu privire la aceste baza subterane si control militar, doar daca ei stiu cu siguranta ca ceva urmeaza sa se intample, iar noi ceilalti nu stim nimic."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu