miercuri, 1 februarie 2012

The Awakening, un documentar lansat discret de Oculta care lamureste ,in cea mai autentica maniera, cele mai mari mistere din istoria omenirii,insa care ataca si dizolva subtil puritatea spiritualitatii .MERITA VAZUT DAR NU VA LASATI SEDUSI DE ACEST DOCUMENTAR! MARE ATENTIE!!








Daca iti place acest blog,ajuta la popularizarea lui trimitand linkuri catre prieteni,apropiati etc..
Pentru parcurgerea blogului,mergeti in partea superioara a paginii principale pentru a alege temele abordate de siteul nostru.Deasemenea puteti accesa Arhiva site-ului mergand in partea drapta-jos a pagini principale.
Daca doriti sa va abonati la blogul nostru,adaugati in lista de messenger idul secretele.sistemului sau trimiteti un mail la adresa secretele.sistemului@yahoo.com.Va multumim!





Desi poate multi dintre voi ati vazut deja acest documentar,eu totusi am ales sa-l promovez si pe blogul meu pentru ca The Awakening prezinta o cantitate de informatie extrem de valoroasa indeosebi despre natura energetica a Universului,depre forma bolnavicioasa a Societatii moderne dar elucideaza in mod corect originea Piramidelor ,explica evenimentul potopului lui Noe precum si a disparitiei Civilizatiilor Stravechi.ATENTIE MARE INSA! EXISTA UN ASPECT EXTREM DE FALS SI GRAV PREZENTAT DE ACEST DOCUMENTAR, TOTUL INTR-O MANIERA EXTREM DE DISCRETA SI DELICATA.IN TIMPUL VIZIONARII ,REMARCAND ACEST ASPECT,AM INTELES IMEDIAT ORIGINEA SI ROLUL ACESTUI DOCUMENTAR.CEI CARE IL VIZIONEAZA SI VOR SA AFLE PAREREA MEA ,MA POT CONTACTA LA secretele.sistemului@yahoo.com .VOR FI MULTI INSA CARE VOR FI SEDUSI DE ACEST DOCUMENTAR.ESTE TREABA LOR.II ROG SA SE ABTINA DE LA COMENTARII VIS-A-VIS DE OBSERVATIA MEA LEGATA DE INTENTIA ASCUNSA A ACESTUI DOCUMENAR.
Asadar,deoarece consider ca acest documentar prezinta 95% informatii corecte,am decis sa-l recomand publicului blogului.Documentarul se poate descarca de aici:


http://dl.transfer.ro/The_Awakening-transfer_RO-01feb-7dca65.rar

MULTUMIM BLOGULUI http://antiiluzii.blogspot.com/ pentru subtitrarea Documentarului!

Un comentariu:

  1. Pentru cititorul care a intrebat "Nu prea am inteles expresia "dizolva subtil purutatea spiritualitatii"..
    Poti reformula sau detalia putin ce ai vrut sa exprimi prin aceasta expresie?
    multumesc anticipat pentru raspuns :)". Din greseala am respins comentariul in loc sa-l aprob,scuze.O sa incerc sa dau un raspuns care sa exprime cat mai scurt si cu o acuratete cat mai mare ceea ce..vreau sa spun: Viziunea pe care mi-am format-o de-a lungul timpului,si am deplina convingere ca este si cea corecta,este aceea ca omul nu are voie sa se priveasca vreodata ca pe un "aparat"..sau mecanism conectat la aceasta Matrice Universala care guverneaza totul.Acest documentar incearca sa substituie foarte discret,asa cum spuneam,Spiritualitatea cu Ezoterismul Vibrational al omului. Mi-e greu sa definesc autentic ce este Spiritualitatea si ce este Ezoterismul,insa 2 lucruri sunt clare: Ambele au aceeasi natura,insa ambele sunt COMPLET diferite! Atunci cand oamenii vor incepe sa perceapa totul doar la nivelul Rezonantei si a Vibratiei,cum ca suntem legati electromagnetic de Dumnezeu ,care este defapt Matricea Universala,etc etc...ca Noi suntem Dumnezei iar puterea noastra este nemarginita..etc atunci suntem pierduti.Acest documentar nu mentioneaza nici macar odata problema MORTII.Omul se regaseste aici,isi schimba viata prin puterile sale ezoterice,dar dupa ce moare? Se promoveaza conceptul Hristic,dar apoi este descreditata A doua venire a lui Hristos si Judecata .Cum vine asta? Se bat cap in cap.Ca si cum iti spun eu tie acum,bravo esti destept,iar peste 1 min te fac prost si idiot.

    Pot continua mult deacum in colo sa vb despre acest doc,insa ...Eu totusi consider ca merita vazut,tocmai pentru acele informatii extraordinare despre aspectul istoric al umanitatii.Practic ei au facut ceea ce ei insisi acuzau Hollywoodul ca face: au combinat inf corecte cu cele false.Hotii striga hoti! :D

    RăspundețiȘtergere